ایده های تبلیغات رایگان در اینترنت

این مطلب در مورد ایده‌های مختلف تبلیغاتی است که در اینترنت می‌توانید برای افزایش دیده شدن در فضای دیجیتال انجام دهید

ایده های تبلیغات رایگان در اینترنت

این مطلب در مورد ایده‌های مختلف تبلیغاتی است که در اینترنت می‌توانید برای افزایش دیده شدن در فضای دیجیتال انجام دهید

۱. تبلیغات رایگان در گوگل انجام دهید
اگر کسب‌وکارتان مکان فیزیکی و قابل ثبت دارد Google Maps بهترین راه برای تبلیغ شماست، هرچه زودتر از این خدمت رایگان گوگل استفاده کنید. با ثبت اطلاعات شرکت در گوگل مپ نه تنها به سئو سایت کمک می‌کنید بلکه سایت شما در جستجوهای گوگل نیز نمایش داده می‌شود. در گوگل‌مپ آدرس وب‌سایت، ساعت کاری و شماره تلفن شرکت را ثبت کنید. البته گوگل وب‌سایت دیگری را نیز برای کسب‌وکارهای کوچک به نام Google My Business طراحی کرده که متاسفانه ساخت اکانت در این سایت برای کسب‌وکارهای کشورمان وجود ندارد.

۲. در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید
هر روز استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از قبل می‌شود. بر اساس آمار، ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر در اینستاگرام و در فیس‌بوک تقریبا دو میلیارد کاربر فعالیت دارند. پس بستر شبکه‌های اجتماعی راه‌حل بسیار خوبی برای تبلیغات رایگان در اینترنت هستند، از این پتانسیل استفاده کنید.
همانطور که می‌دانید رسانه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و … . برای اینکه تبلیغات موثری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، با توجه به شناخت مخاطب شبکه‌های را انتخاب کنید که مورد علاقه کاربران‌تان باشند.

اینکه چه تعداد پست در طول شبانه روز یا هفته به اشتراک بگذارید بستگی به خودتان و مخاطب‌تان دارد ولی حتما به این نکته توجه کنید که برای جذب مخاطب تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است، که مناسب ذائقه مشتریان باشد. بنر تبلیغ شبکه‌های اجتماعی باید خلاقانه باشد تا توجه کاربر را جلب کند. توصیه می‌کنیم نمونه بنرهای اینستاگرام را که رقیبان طراحی کرده و به اشتراک گذاشته‌اند را دنبال کنید تا بتوانید ایده بگیرید.

۳. از نظرات مشتریان به خوبی استفاده کنید
محتوا و نظراتی که کاربران‌تان برای پست‌های شما می‌نویسند بسیار ارزشمند هستند، زیرا این مشتریان بالقوه رضایت از خرید محصول‌تان را به بقیه نشان می‌دهند و به نمایش بهتر محصولات‌تان کمک می‌کند.

مشتریان را تشویق کنید تا در صورت امکان با محصولات شما عکس و فیلم تهیه و در صفحه‌شان به اشتراک بگذارند، سپس پست‌های مشتریان را در صفحه یا سایت‌تان قرار دهید. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید فراموش نکنید یک هشتگ را به عنوان هشتگ اختصاصی برای کسب‌وکار خودتان داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بنر خلاقانه با استفاده از دایره

اشکال هندسی در طراحی بنر بسیار تاثیرگذار هستند و باعث بالا رفتن کلیک روی بنر می‌شوند. برخلاف تصور این‌که اشکال هندسی برای سرگرمی بچه‌ها کاربرد دارند، طراحان حرفه‌ای اهمیت اشکال هندسی در طراحی را درک کرده و از اشکال مختلف استفاده می‌کنند. شکل دایره یکی از متنوع‌ترین اشکال هندسی در طراحی گرافیک است که می‌توان برای طراحی بنر خلاقانه از دایره‌ به خوبی استفاده کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد نکته‌های طراحی بنر خلاقانه با استفاده از دایره و همچنین ایده‌های استفاده از شکل گرد برای بنرهای تبلیغاتی بیشتر اطلاعات کسب کنید.

۶ نکته در مورد طراحی بنر خلاقانه با دایره

شش نکته در مورد استفاده دایره برای طراحی بنر خلاقانه فراهم کرده‌ایم که استفاده از این نکات باعث می‌شود تا بنرهای شما حرفه‌ای طراحی شوند.

۱. از دایره برای برجسته کردن موضوع استفاده کنید

روشی بسیار ساده برای نمایش اهمیت یک موضوع، کشیدن دایره در اطراف آن است. از دایره برای برجسته کردن صورت یا یک شخصیت خاص استفاده کنید. استفاده از برجسته کردن با دایره به طراحی حس یگانگی می‌دهد.

۲. دایره را به عنوان نماد استفاده کنید

همانطور که در اول مطلب نیز اشاره کردیم از دایره به عنوان نماد کیهانی استفاده می‌کنند. می‌توانید از نماد کیهانی برای طراحی محصولات‌تان استفاده کنید، مانند شرکت نیوآ که در تبلیغ محصول کرم شب از این ایده به درستی استفاده کرده است.

شرکت نیوآ در بسته‌بندی کرم شب خود از ایده نیمه‌ماه استفاده کرده است که به درستی بر زمان استفاده از محصول تاکید کرده است.

دایره در طراحی

 

۳. در طراحی بنر از نیم‌دایره استفاده کنید

لازم نیست همیشه در طراحی‌های خود از دایره کامل استفاده کنید. گاهی اوقات استفاده از نیم‌دایره وضعیت بصری بنر را بهتر به نمایش می‌گذارد. فقط توجه داشته باشید که چه زمانی از نیم‌دایره استفاده کنید تا برای مخاطب جذاب‌تر باشد.

طراحی نیم‌دایره گاهی بسیار تاثیرگذار است. بعضی از طراحان در طراحی بنر خلاقانه از نیم‌دایره برای برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب استفاده می‌کنند، در این موارد مخاطب درگیر و خواستار چیزهای بیشتری می‌شود و درنتیجه منجر به کلیک روی بنر می‌گردد.

۴. دایره‌ها را در طراحی رنگ کنید

اگر احساس می‌کنید طراحی‌تان شلوغ شده و با آن ارتباط برقرار نمی‌کنید، می‌توانید از طراحی دایره با رنگ متفاوت استفاده کنید. مثلا می‌توانید رنگی روشن برای دایره انتخاب کنید و بقیه طراحی را سیاه سفید کنید. در این حالت کنتراست زیبای به وجود می‌آید که چشم‌نواز است و توجه کاربر را جذب می‌کند.

۵. طراحی را با یک دایره محدود نکنید

استفاده از چندین دایره هم‌اندازه الگویی زیبا را ایجاد می‌کند که حس نظم را در مخاطب به‌وجود می‌آورد. همیشه می‌توانید با رنگ و شفافیت بازی کنید تا به طراحی و تصویرتان عمق دهید. پس نیازی به محدود کردن نیست گاهی اوقات استفاده از دایره‌های مختلف کنار هم بسیار تاثیرگذار است.

۶. با استفاده از دایره به پیام موردنظر تاکید کنید

اگر در طراحی پیامی دارید که برای‌تان اهمیت دارد و می‌خواهید توجه مخاطب را جلب کند، آن را داخل دایره قرار دهید زیرا دایره باعث درگیر کردن چشم مخاطب و خوانده شدن پیام می‌شود. اگر از فونتی استفاده کنید که متناسب با دایره باشد و مثلا لبه‌های گردی داشته باشد به طراح‌تان حس قوی‌تری می‌دهید.

در بنردیزاین ایده‌های از طراحی دایره در بنرهای تبلیغاتی را فراهم آورده‌ایم که بسیار جالب است. پیشنهاد می‌شود حتما مطالعه کنید.

  • بنردیزاین بنردیزاین
  • ۰
  • ۰

برای دیده شدن هر کسب‌وکاری، تبلیغات به عنوان اصلی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تبلیغات رایگان در اینترنت برای کسب‌وکارهای کوچک که بودجه‌ محدودی برای تبلیغات در نظر می‌گیرند، بسیار کمک‌کننده است.

ایده های تبلیغاتی رایگان در اینترنت 

۱. تبلیغات رایگان در گوگل انجام دهید

اگر کسب‌وکارتان مکان فیزیکی و قابل ثبت دارد Google Maps بهترین راه برای تبلیغ شماست، هرچه زودتر از این خدمت رایگان گوگل استفاده کنید. با ثبت اطلاعات شرکت در گوگل مپ نه تنها به سئو سایت کمک می‌کنید بلکه سایت شما در جستجوهای گوگل نیز نمایش داده می‌شود. در گوگل‌مپ آدرس وب‌سایت، ساعت کاری و شماره تلفن شرکت را ثبت کنید. البته گوگل وب‌سایت دیگری را نیز برای کسب‌وکارهای کوچک به نام Google My Business طراحی کرده که متاسفانه ساخت اکانت در این سایت برای کسب‌وکارهای کشورمان وجود ندارد.

۲. در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید

هر روز استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر از قبل می‌شود. بر اساس آمار، ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر در اینستاگرام و در فیس‌بوک تقریبا دو میلیارد کاربر فعالیت دارند. پس بستر شبکه‌های اجتماعی راه‌حل بسیار خوبی برای تبلیغات رایگان در اینترنت هستند، از این پتانسیل استفاده کنید.

مانطور که می‌دانید رسانه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و … . برای اینکه تبلیغات موثری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، با توجه به شناخت مخاطب شبکه‌های را انتخاب کنید که مورد علاقه کاربران‌تان باشند.

اینکه چه تعداد پست در طول شبانه روز یا هفته به اشتراک بگذارید بستگی به خودتان و مخاطب‌تان دارد ولی حتما به این نکته توجه کنید که برای جذب مخاطب تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است، که مناسب ذائقه مشتریان باشد. بنر تبلیغ شبکه‌های اجتماعی باید خلاقانه باشد تا توجه کاربر را جلب کند. توصیه می‌کنیم نمونه بنرهای اینستاگرام را که رقیبان طراحی کرده و به اشتراک گذاشته‌اند را دنبال کنید تا بتوانید ایده بگیرید.

۳. از نظرات مشتریان به خوبی استفاده کنید 

محتوا و نظراتی که کاربران‌تان برای پست‌های شما می‌نویسند بسیار ارزشمند هستند، زیرا این مشتریان بالقوه رضایت از خرید محصول‌تان را به بقیه نشان می‌دهند و به نمایش بهتر محصولات‌تان کمک می‌کند.

مشتریان را تشویق کنید تا در صورت امکان با محصولات شما عکس و فیلم تهیه و در صفحه‌شان به اشتراک بگذارند، سپس پست‌های مشتریان را در صفحه یا سایت‌تان قرار دهید. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید فراموش نکنید یک هشتگ را به عنوان هشتگ اختصاصی برای کسب‌وکار خودتان داشته باشید.

 

 

  • بنردیزاین بنردیزاین